Dashboard | +Follow

12/12/12
Wednesday 12 December 2012 | 07:46 | 0 comments
hai sweet blog :) dah lama tak upadate kan ? well , org tengah busy d'katakan ? busy ? haha , lawak . tak lah busy mana pon , juz malas nak tulis . hihi . okeyy , sempena 12/12/12 i want be strong girl ! asal 12/12/12 eh ? haha , ramai org ckp pasal tarikh tu kan ? but , for me nothing special that date k . 
 first , saya nak lupakan semua perkara-2 pahit yg saya lalui selama ni t'masuk lah DIA . maaf saya t'pkse clear kan memory otak saya nie :) saya dah penat simpan n saya lemah nak simpan semua tuh . bia lah memory kawan2 yg selalu temani saya . second , saya redha kan semua nya apa yg dah b'laku . saya dah tak simpan apa2 perasaan pon . third , saya happy life skrng dgn kawan2 , fmly n blahlalaaala , hehe . forth , walaupun saya dah lupakan semua nya tp sayang tu masih kekal d'hati saya . maaf taley buang , sayang tuh dah kunci n taley d'buka :) . fifth , i want start new life without you and memory us :) saya hanya boleh doakan kbhgiaan awak ja . kita akn tetap jd kawan selama-2nya kan ? i hope so , love as friendship . muahh lettu :*




about mia senget :)
Hello! im mia for calling sweet :) . sch tmgs . 16 . kamunting,taiping . crazy+happy+sad+joyful=ME !!


Older Post | Newer Post