Dashboard | +Follow

cinta - cintun
Friday 28 December 2012 | 08:12 | 0 comments
cinta ? apa mksud cinta ? bagi aku mksud cinta ialah mencintai antara dua insan dgn tulus dan ikhlas . cinta sejati ? banyak dugaan dalam cinta cintun niee :) first , kena tabah lalui semua dugaan tu . second , pengorbanan mesti ada dlm hubungan itu . n then , pasangan itu mestilah ada sifat b'tolak ansur antara satu sama lain . baru lah hubungan itu aman , hihi . amboi , aku ayat bagi power pnye .
  tapi sayang , aku dah gagal pasal cinta cintun . aku tak pandai menjage dgn baik . aku rela melepaskan orang yang aku sayang kpd orang yang lebih layak drpd aku . but , it'sokey aku tak penah menyesal , sbb aku tau dia akn bahagia dgn orang yang dia pilih . bohong lah kan klu aku cakap aku tak sakit pasal cinta ni ? sakit aku tu m'dalam , hanye ALLAH sje lah tau keadaan aku . klu boleh lah , aku nak putar masa time aku kecik2 bia aku tatau apa itu cinta . and takmau tau pasal cinta or b'cinta . sbb klu kita tau , kita akn rasa sakit . makan dalam sakit tu .
  drpd cinta lah kita dapat banyak pengajaran and mengajar kita kan ? yeahh , pengajaran cinta buad aku ialah hargai lah ia selagi ia ada dan berti buad kita . jgn penah sia-2 kan :) but , now aku dah trauma nak b'cinta . sbb apa ? sbb banyak dugaan yang aku tak sanggup lalui and takut ia b'ulang lagi :/ skrang bia lah , hidup aku b'kawan2 , fmly and balalalala . aku happy dgn life aku skrng buad masa skrng lah , hihi . tak pikir apa2 . enjoy+free+anything :) juz aku nak focus SPM ja , bub2 cinta ni kemudian . bak kata fa 'jgn risau , nanti bila kita dah masuk U ramai lagi jadi jodoh kita' hihi . betul ckp fa tu , thankss kawan :* xoxo

#i'm happy -full single lol :)




about mia senget :)
Hello! im mia for calling sweet :) . sch tmgs . 16 . kamunting,taiping . crazy+happy+sad+joyful=ME !!


Older Post | Newer Post