Dashboard | +Follow

Monday 11 February 2013 | 17:26 | 0 comments
 ya allah , kenapa lah aku asyik dok sebut nama dia lagi ? seolah-olah aku masih dia punye :/ kenapa lah nama dia still ada at hati aku lagi ni ? kenapa ? nama dia dah terukir di dalam hati aku . payah nak buang jauh2 . adakah aku still mengharap at dia ? yea , aku ada harap tp cikit . 
  heyy , perempuan maisarah ! wake up k , jgn mimpi lagi dia bukan milik hang lol . sedar lah sikit :( kenapa lah payah sangat nak buang rasa sayang n cinta tu pada dia ? aku dah tak larat nak tanggung kerinduan aku pada dia :'( kalau aku terlampau rindu at dia mesti aku mimpi dia . aku payah nak buka kan hati aku ni pada orang lain sbb aku terlalu sayang at adhashah !
  aku ingat lagi aku ada ckp at amer "hati aku dah tertutup n terkunci buad masa sekarang , maaf" and amer cakap "kunci tu ada at sape meh aku pergi amek n buka kan hati hang tu utk aku" -,- kunci tu ada at adha shah weyy , tak mungkin hang boleh buka sbb hanye ADHASHAH sahaje boleh bukakan hati aku ni :/
  amer cakap aku bodoh tgu dia sedang kan dia tak ingat pon aku . yeahh , mmg aku bodoh amer , tp aku tak penah menyesal dgn semua ni . dulu aku boleh tgu dia selama 6bulan , kenapa skrng taley ? aku boleh tgu dia smpai bila2 pon . aku akn tgu dia sampai setia hujung nyawa aku :'(





about mia senget :)
Hello! im mia for calling sweet :) . sch tmgs . 16 . kamunting,taiping . crazy+happy+sad+joyful=ME !!


Older Post | Newer Post